No items found.
N=Content.

Wij geloven in de kracht van verhalen.

Daarom is onze redactie dagelijks op zoek naar actuele inzichten voor jouw merk, die het startpunt zijn van indrukwekkende content. Waarmee je niet alleen je doelgroep bereikt, maar ook echt de aandacht weet vast te houden.

Content is het
nieuwe spam.

Met meer dan 1500 series op Netflix alleen en miljoenen Youtube video's die dagelijks geüpload worden, bestaat er al ongelooflijk veel content.

Als je dan als merk wil opvallen, moet je iets toevoegen dat echt relevant is.

Aanpassen maar opvallen.

In een wereld vol content en advertenties is het als merk van belang om een plek in cultuur te vinden, zodat jouw content zich onderscheidt en echt waarde toevoegt in het leven van jouw doelgroep. En de community zelfs voor je gaat werken.

We hebben hiervoor een methode ontwikkeld die de sweetspot vindt waar jouw merk en cultuur elkaar raken. Dit vertalen we vervolgens door naar een redactieformule.

Maar dat doen we niet alleen.

Met verschillende inspiratiesessies, content- en redactie workshops en een workshop cultural branding. Het beste werk maak je tenslotte samen.

Ons makersnetwerk.

Ons netwerk van creatieven uit de tv- en radio branche, brengen de twee werelden bij elkaar. Er is enorm veel talent in de mediawereld die met mooie ideeën rondlopen. Wij willen deze relevant maken voor merken. En andersom zetten we makers in om onze ideeën te realiseren.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Monique Bergers

director N=Content

Klanten.