7/9/2022

N=5 breidt verder uit

N=5 heeft afgelopen tijd  veel nieuwe accounts  mogen verwelkomen (o.a. Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK)  en is daarom op zoek gegaan naar versterking op alle disciplines.

Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig (resp. Sunshine & Sausages en 180)  gestart als team. Zij vinden elkaar weer als team bij N=5.  En sinds maandag zijn ook Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang) gestart binnen het N=Content team.


Thijs Bontje, Creative Partner:

“Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis (CD N=content) en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen.”

Binnen het account team is Joost van der Pol gestart. Joost komt van Alfred en heeft daar o.a. Freddy opgezet. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Ira zal met al haar ervaring in merkstrategie invulling geven aan de groeidoelstellingen van de nieuwe klanten.

Volgende: 

Melkunie kiest voor N=5